بازخورد درباره این کالا

کوسن مخمل طرح اوم و ماندالا کد 58

0
از 0 رای

0دیدگاه

  • جنس پارچه: مخمل
  • ابعاد: 45 در 45 سانتی متر
  • وزن پر شده کوسن: 700 گرم
  • وزن خالی: 300 گرم
  • قابلیت شستشو: دارد
نمایش بیشتر- بستن
ضمانت اصالت کالا
360,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 11 اردیبهشت 1403
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کوسن مخمل طرح اوم و ماندالا کد 58

به دنبال راهی برای تزئین منزل خود با نمادی از معنویت، کهکشان ها، صلح و آرامش هستید؟ کوسن مخمل با طرح اوم با پس زمینه رنگین فضایی، انتخابی ایده‌آل برای شما است. این کوسن زیبا با طرحی ظریف و رنگ‌های متناسب با معنای اوم و کهکشان ها، حال و هوایی خاص و معنوی به فضای شما می‌بخشد و شما را به سفری در دنیای رمز و راز کیهان و معنویت عمیق می‌برد.

در طرح این کوسن، شاهد تصویر نماد اوم (ॐ) با ظرافت و دقت تمام بر روی زمینه رنگین فضایی خودنمایی می‌کند. اوم، کهن‌ترین مانترا در جهان است و به عنوان صدایی مقدس و ارتعاشی الهی شناخته می‌شود. این نماد می‌تواند به شما در تمرکز، مدیتیشن و رسیدن به آرامش درون کمک کند.

رنگ‌های به کار رفته در پس زمینه این کوسن، مانند مشکی، آبی تیره، بنفش، نقره ای و طلایی، از رنگ های فضایی و معنوی هستند که حس صلح، صفا، تعادل و رمز و راز را به فضای شما القا می‌کنند. این رنگ‌ها همچنین می‌توانند نمادی از تاریکی مطلق فضا، عظمت کهکشان ها و درخشش ستارگان باشند.

کوسن مخمل طرح اوم با پس زمینه رنگین فضایی از بهترین مواد اولیه تهیه شده و بسیار نرم و لطیف است. این کوسن برای استفاده در اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق مطالعه و یا حتی فضای باز مانند بالکن و حیاط مناسب است.

می‌توانید از این کوسن به عنوان یک هدیه منحصر به فرد برای خود و یا عزیزانتان استفاده کنید.

امتیاز کاربران به:

کوسن مخمل طرح اوم و ماندالا کد 58 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

محصولات مرتبط