بازخورد درباره این کالا

عود 50 گرمی black gold

0
از 0 رای

0دیدگاه

ضمانت اصالت کالا
180,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 13 اردیبهشت 1403
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

عود 50 گرمی black gold

عود Black Gold با رایحه گرم، کمی شیرین، کمی دودی و با ته ‌مایه‌هایی از بوی خوشایند بیسکویت، انتخابی عالی برای مراقبه، مدیتیشن، ایجاد فضایی آرامش بخش و پاکسازی محیط است. این عود با رایحه خاص و سنتی خود می‌تواند به شما در داشتن تمرکز ذهنی بیشتر، افزایش حس تعادل و آرامش درونی و دفع انرژی‌های منفی کمک کند.

رایحه:

عود Black Gold عطری گرم، کمی شیرین، کمی دودی و با تلخی ملایمی همراه است که reminiscent of Indian agarwood with a hint of biscuit. این رایحه خاص، حس تمرکز، تعادل و آرامش را در شما ایجاد می‌کند و می‌تواند برای مدیتیشن، یوگا و یا هر فعالیتی که نیاز به تمرکز ذهنی و آرامش درونی دارد، مناسب باشد.

چاکرا:

این عود به طور خاص برای تحریک و تعادل چاکرای دوم که مرکز احساسات، لذت و خلاقیت است، مفید می‌باشد. همچنین این عود می‌تواند به تعادل سایر چاکراها نیز کمک کند.

خواص:

افزایش تمرکز ذهنی: رایحه گرم و کمی شیرین این عود می‌تواند به افزایش تمرکز ذهنی، تقویت حافظه و یادگیری کمک کند.

ایجاد حس تعادل و آرامش: عود Black Gold با رایحه خاص خود، می‌تواند به ایجاد حس تعادل، آرامش و صلح درونی در شما کمک کند و استرس، اضطراب و افکار منفی را از شما دور کند.

تقویت خلاقیت: رایحه این عود با داشتن حس ملایمی از شیرینی می‌تواند به تقویت قوه تخیل، الهام بخشی و برانگیختن حس خلاقیت در شما کمک کند.

ایجاد فضایی مناسب برای مراقبه: عود Black Gold با رایحه گرم و کمی دودی خود، می‌تواند فضایی مناسب برای مراقبه، مدیتیشن، یوگا و یا هر فعالیتی که نیاز به تمرکز ذهنی و آرامش درونی دارد، فراهم سازد.

پاکسازی محیط: این عود با رایحه گرم و دودی خود می‌تواند به پاکسازی محیط از بوهای نامطبوع، باکتری‌ها و انرژی‌های منفی کمک کند.

نحوه ساخت:

عود Black Gold از مواد طبیعی و ارگانیک مانند رزین درخت عود، گیاهان معطر و اسانس‌های طبیعی تهیه می‌شود. این مواد با هم ترکیب شده و بدون استفاده از مواد شیمیایی فرآوری و به صورت عود شاخه‌ای عرضه می‌گردد.

فواید:

عود Black Gold برای مراقبه، مدیتیشن، یوگا، پاکسازی محیط، ایجاد فضایی آرامش بخش و یا به عنوان خوشبو کننده طبیعی بسیار مناسب است.

این عود می‌تواند هدیه‌ای ارزشمند و خاص برای دوستان و آشنایانتان باشد که به انجام فعالیت‌های معنوی و یا به دنبال ایجاد فضایی آرام و متعادل در منزل خود هستند.

نکات استفاده:

برای استفاده از عود Black Gold، باید آن را در جاعودی مناسب روشن کنید و دود آن را در فضای مورد نظر خود پخش کنید.

از روشن کردن عود در نزدیکی کودکان و حیوانات خانگی خودداری کنید.

برای تهویه مناسب در هنگام استفاده از عود، حتماً پنجره را کمی باز بگذارید.

امتیاز کاربران به:

عود 50 گرمی black gold (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

محصولات مرتبط